'תרומה צנועה': אדלסון יתרום לטראמפ 45 מיליון דולר

admin2 6 Comment on 'תרומה צנועה': אדלסון יתרום לטראמפ 45 מיליון דולר

המיליארדר שלדון אדלסון, יתרום חמישה מיליון דולר למסע הבחירות של המועמד הרפובליקני לנשיאות, דונלד טראמפ. כך דיווחה רשת CNN • מקור המקורב לאדלסון אמר שהוא מתכוון לתרום סך של 45 מיליון דולר במסגרת הבחירות הקרובות

בנעליים של אבא | שלדון אדלסון צילום: Michal Fattal/Flash90. Keywords
12:51
28.04.24
נתי שולמן No Comments on הגאון הרב אברהם יוסף בדברים נוקבים: "נשיאה בעול היא הדדית"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

חברו הטוב של ראש הממשלה בנימין נתניהו, המיליארדר שלדון אדלסון, יתרום חמישה מיליון דולר למסע הבחירות של המועמד הרפובליקני לנשיאות, דונלד טראמפ. כך דיווחה רשת CNN.

מקור המקורב לאדלסון אמר שהוא מתכוון לתרום סך של 45 מיליון דולר במסגרת הבחירות הקרובות.

אדלסון יתרום 20 מיליון דולר לרפובליקנים הרצים לסנאט, עוד 20 מיליון דולר לרפובליקנים הרצים לבית הנבחרים, ואת חמשת המיליונים הנותרים יתן לדונלד טראמפ.

בניגוד לחלק ניכר מהיהודים הרפובליקנים, שמתנגדים נחרצות לטראמפ, אדלסון הודיע בחודש מאי שהוא יתמוך בו וקרא לתורמים יהודים אחרים לעשות כמוהו.

ניו יורק טיימס דיווח אז שאדלסון מתכוון לתרום לטראמפ 100 מיליון דולר. בינתיים זה לא קורה, אך לדברי סוכנות הידיעות JTA, "לא ידוע" אם אדלסון מתכוון לתת עוד כסף לפני הבחירות.

טראמפ ואדלסון נפגשו מספר פעמים מאז מאי, ואף הצטלמו יחד בוועידה הרפובליקנית בחודש יולי. עם זאת, ניכר כי תמיכתו של אדלסון בטראמפ אינה נלהבת. בפגישה בין השניים בחודש שעבר, דווח כי אדלסון אמר לטראמפ "לגלות יותר צניעות".



6 תגובות

מיין תגובות
  1. 4

    כל הכבוד לאדלסון מביא לביבי המלך ואח"כ לטראפ

  2. 3

    הלואי וטראמפ יבחר

  3. 2

    עולם התורה היה שמח אם התרומה היתה מגיע אליו